Všetko pre úspešné riadenie podniku na jednom mieste

Využite svoj potenciál naplno vďaka komplexnému systému na plánovanie práce, času a riadenia tímov, projektov, financií a vzťahov so zákazníkmi. Sledujte a plánujte peňažné toky, fakturujte bez námahy. Ušetrite čas a peniaze automatizáciou svojej práce.

<span class="translation_missing" title="translation missing: sk.features.pane-2.link">Link</span>

Organizácia času

Efektívna práca

  • Plánovanie činností, stanovenie priorít, delegovanie úloh, zdieľanie dokumentov, komunikácia. Všetko je na jednom mieste, ale môžete pracovať odkiaľkoľvek.
  • Sledujte stav a pokrok projektov pomocou moderných nástrojov, ako sú Ganttove diagramy a tabule Kanban.
  • Vytvorte si vlastnú nástenku, správy, prehľady a majte všetko dôležité na očiach.

Zvýšenie výkonnosti tímu

  • Plánujte pracovné zaťaženie tímu, prideľujte úlohy na základe dostupných kapacít.
  • Jednoducho merajte alebo vykazujte prácu a čas strávený na každom projekte a úlohe.
  • Hodnotenie ziskovosti projektov a každého člena tímu.

Výkonnosti a atmosfére vo firme výrazne pomáha, ak sú všetky informácie a komunikácia na jednom mieste a kedykoľvek dostupné. Výrazne sa tým znížil stres a zmätok.

David Škaroupka
Výkonný riaditeľ, Ilios

<span class="translation_missing" title="translation missing: sk.features.pane-3.link">Link</span>

Riadenie projektu

Implementácia ziskových projektov

  • Riadenie ziskovosti projektu s jasnými rozpočtami.
  • Plánujte a kontrolujte výdavky a príjmy projektu, od položkových rozpočtov cez projektové sadzby až po projektové peňažné toky.
  • Fakturujte priamo z projektu, evidujte faktúry prijaté od dodávateľov.

Majte na dosah ruky všetko, čo potrebujete na riadenie projektov a ešte viac

  • Plánovanie a riadenie projektov a úloh pomocou moderných nástrojov, ako sú WBS, Ganttove diagramy a tabule Kanban.
  • V rámci projektov komunikujte s kolegami a zákazníkmi pomocou komentárov, chatu, videokonferencií alebo e-mailu.
  • Zbavte sa manuálneho zadávania údajov pomocou inteligentnej automatizácie.

Všetky výdavky si nechávame v Caflou. Môžeme sa pozrieť na všetky projekty za posledné dva roky a presne vidieť, koľko stáli. To nám pomáha pri zostavovaní rozpočtu projektov.

Miroslav Adamec
Projektový manažér, coalsoft

<span class="translation_missing" title="translation missing: sk.features.pane-4.link">Link</span>

Vzťahy so zákazníkmi

Majte plnú kontrolu nad svojimi obchodnými aktivitami

  • Zobrazte si kedykoľvek kompletný prehľad o svojich klientoch alebo dodávateľoch. Kontakty, ponuky, zmluvy, faktúry, objednávky, dokumenty, všetko je na jednom mieste a okamžite dostupné.
  • Sledovanie obchodných prípadov, riadenie priebehu objednávok a zabezpečenie ziskovosti.
  • efektívne predpovedať budúci predaj a jeho vplyv na peňažné toky spoločnosti.

Automatizácia obchodných procesov

  • Využite výhody automatizácie a digitalizujte svoje obchodné činnosti, od automatického vytvárania a zadávania úloh až po digitálne podpisy zmlúv a fakturáciu.
  • Skontrolujte finančný stav a platobnú morálku svojich obchodných partnerov jediným kliknutím.
  • Vytvárajte ponuky, objednávky, zmluvy a faktúry priamo z Caflou.

Efektívnejšia správa objednávok znížila počet chýb a zvýšila produktivitu.

David Škaroupka
Výkonný riaditeľ, Ilios

<span class="translation_missing" title="translation missing: sk.features.pane-5.link">Link</span>

Fakturácia a financie

Fakturujte bez námahy

  • Ušetrite čas a prácu automatizáciou fakturácie, vystavujte pravidelné faktúry, nechajte zákazníkov platiť kartou.
  • Ľahko vytvárajte faktúry priamo z cenových ponúk alebo správ a prehľadne evidujte prijaté a vystavené faktúry pre každý projekt.
  • Automaticky exportujte údaje do používaných účtovných programov a párujte platby so všetkými českými a európskymi bankami.

Plánujte a predvídajte

  • Automatizujte finančné riadenie, prepojte fakturáciu s peňažnými tokmi a pohybmi na bankovom účte.
  • Sledujte a spravujte finančné činnosti na jednom mieste od cenových ponúk až po fakturáciu. Môžete tiež používať sklad alebo cenník.
  • Sledujte náklady na každý projekt, každého klienta alebo zamestnanca a ich zisk.

Vyúčtovanie je vďaka spoločnosti Cafla výrazne rýchlejšie a transparentnejšie. Vďaka automatizácii je systém jednoduchý na používanie aj pre všetkých zamestnancov spoločnosti.

Balázs Ormándlaki
Generálny riaditeľ, Drive Online Marketing

<span class="translation_missing" title="translation missing: sk.features.pane-6.link">Link</span>

Finančné zdravie spoločnosti

Monitorovanie, plánovanie a riadenie peňažných tokov

  • Sledujte a monitorujte všetky príjmy a výdavky - plánujte peňažné toky pre celú spoločnosť, ako aj podľa zákazníkov, dodávateľov alebo jednotlivých projektov.
  • Automaticky importujte prichádzajúce a odchádzajúce platby z bánk v celej Európe alebo príjmy a výdavky z účtovného softvéru. Môžete tiež sledovať a predvídať odpočty alebo vrátenie DPH.
  • Sledujte všetky príjmy a výdavky v prehľadných správach. Nastavte si vlastné rýchle filtre a ľahko exportujte prehľady a grafy.

Plánovanie peňažných tokov je teraz so spoločnosťou Cafla oveľa jednoduchšie. Môžeme sledovať naše príjmy a výdavky podľa dní a projektov, čo je veľkou výhodou, keď často pracujeme z domu.

Arvydas Kublickas
Generálny riaditeľ, NJ Optimal

<span class="translation_missing" title="translation missing: sk.features.pane-7.link">Link</span>

Automatizácia práce

Plánujte a organizujte inteligentne

  • Eliminácia rutinnej práce a manuálneho zadávania údajov, minimalizácia chýb.
  • Jednoducho si nastavte vlastné automatizované procesy vo vašej spoločnosti.
  • Vytvárajte projekty alebo úlohy zo šablón, prostredníctvom e-mailu alebo úplne automaticky na základe pravidiel, ktoré si sami nastavíte.
  • Synchronizujte svoje údaje s ostatnými používanými aplikáciami.

Zjednodušte a zefektívnite svoju finančnú agendu

  • Pomocou inteligentných nástrojov môžete efektívne plánovať peňažné toky svojej spoločnosti a riadiť finančné zdravie svojich projektov.
  • Prepojenie vydaných a prijatých faktúr, peňažných tokov a pohybov na účte v ktorejkoľvek európskej banke.
  • Jednoducho vytvárajte ponuky, zmluvy, objednávky, faktúry, dokonca priamo z projektu.

Automatizácia v Caflou nám pomohla zbaviť sa rutinnej mechanickej práce a tým aj stresu.

Igor Pavelek
Spoluzakladateľ a viceprezident pre prevádzku, Pygmalios

Prečo sa vám bude páčiť pracovať so spoločnosťou Cafla?

Začnite ešte dnes, zadarmo a bez rizika, a uvidíte rozdiel.

Prečo sa vám bude páčiť pracovať so spoločnosťou Cafla?

Je profesionálny a komplexný

  • Nahradí väčšinu nástrojov, ktoré v súčasnosti používate.
  • Funkcie sú logicky prepojené a nadväzujú jedna na druhú.
  • Neustále a rýchlo sa vyvíja.
  • Uchováva vaše údaje v bezpečí a na jednom mieste.

Je cenovo dostupný a vždy sa oplatí

  • Najlepší pomer cena/výkon na trhu.
  • Pred zakúpením ho môžete používať zadarmo.
  • Podľa skúseností našich zákazníkov ušetrí až týždeň práce mesačne.

Jednoduché používanie

  • Caflou sa používa intuitívne a jednoducho.
  • Má rýchlu zákaznícku podporu (v angličtine). Žiadni roboti, len ľudia.
  • Je flexibilný a prispôsobí sa vašim potrebám.
  • Vďaka upozorneniam sa hneď dozviete všetko, čo potrebujete.
  • Môžete k nemu pristupovať z počítača alebo mobilu 24 hodín denne, 7 dní v týždni odkiaľkoľvek.

Využite potenciál svojej spoločnosti naplno

  • Zvýšenie produktivity
  • Zjednodušenie spolupráce
  • Získate kontrolu

Prečo šéfovia milujú spoločnosť Cafla?

Vďaka Caflou mám oveľa lepší prehľad o činnosti spoločnosti. Som pokojnejší a istejší, pretože viem, že v prípade potreby môžem v systéme sledovať všetky informácie. Okrem toho jednotný systém vyzerá profesionálne.

Igor Pavelek
Spoluzakladateľ a viceprezident pre prevádzku, Pygmalios, 23 zamestnancov

Prečo šéfovia milujú spoločnosť Cafla?

Pred spoločnosťou Cafla

  • Na fakturáciu používali nevhodné tabuľky a čelili vysokej miere reklamácií.
  • Strácali spojenie medzi zákazníkom a peňažným tokom, niekedy nesledovali, prečo sa čo fakturuje.
  • Riadenie veľkých dlhodobých medzinárodných projektov bolo veľmi náročné.
  • Museli komplikovane evidovať objednávky a často vládol chaos.

So spoločnosťou Cafla

  • Fakturácia sa stala efektívnejšou a počet reklamovaných faktúr sa znížil. Produktivita sa zvýšila.
  • Projekty, objednávky a fakturácia sú prehľadne prepojené v jednom systéme.
  • Zlepšilo sa riadenie projektov. Môžu kedykoľvek zistiť, v akom stave sa konkrétny projekt nachádza. Na jednom mieste majú prehľad o všetkých prácach, ktoré sa na ňom vykonali.