Caflou vám pomôže efektívne spravovať celú vašu spoločnosť, zmluvy a financie celej vašej spoločnosti a zmlúv. Umožní vám sledovať peňažné toky a predvídať ich budúci vývoj. Zbavíte sa rutinnej práce, znížite chybovosť, zlepšíte tímovú prácu a zvýšite výkonnosť firmy. Všetko na jednom mieste. Odkiaľkoľvek a za prijateľnú cenu.
Menej stretnutí, telefonátov, hľadania informácií v e-mailu, prepínania medzi nástrojmi a stresu. Lepšie plánovanie peňažných tokov a jednoduché sledovanie výkonnosti spoločnosti alebo zmlúv. Caflou vám umožní mať všetku prácu a údaje na jednom mieste a jednoducho a online riadiť celú firmu od projektov, vzťahov so zákazníkmi, financií a každodenných činností až po produktivitu a ziskovosť tímu.
Stanovte si priority a kontrolujte pracovné zaťaženie svojho tímu. Plánujte prácu moderným spôsobom pomocou Ganttových diagramov alebo tabúľ Kanban. Presne viete, na čom, kedy a na kom máte pracovať. Vykazujte alebo merajte čas v projektoch. Zdieľajte informácie a kalendáre, plánujte dovolenky. Pracujte efektívne odkiaľkoľvek.
Nahraďte: Toggl, Basecamp, Wrike, Asana a ďalšie.
Zbavte sa rutinnej a opakujúcej sa práce. Eliminujte chyby. Caflou vám pomôže automatizovať firemné procesy a vytvárať vlastné pracovné postupy.
Nahraďte: Make, Zapier a ďalšie
Majte úplný prehľad o svojich klientoch a dodávateľoch. Jednoducho sledujte kontakty, komunikáciu, príjmy a výdavky, objednávky, dokumenty a e-maily na jednom mieste. Automatizujte ponuky a fakturáciu, sledujte predajné ciele a výkonnosť a plánujte budúci predaj.
Nahrádza: Pipedrive, HubSpot, Raynet a ďalšie
Jednoducho sledujte a plánujte peňažné toky a predpovedajte ich vývoj v nasledujúcich mesiacoch. Prepojte projekty a financie na riadenie ziskovosti, zjednodušte fakturáciu. Využite prepojenie na české a zahraničné banky a automatizujte finančné procesy.
Nahrádza: iDoklad, Fakturoid a ďalšie
Spravujte ziskovosť zákaziek a celej firmy. Digitalizujte svoje financie a zbavte sa papierovania. Prepojte projekty, zákazky a ponuky so skutočnými výnosmi a nákladmi a kontrolujte ziskovosť. Potrebné prehľady získate len niekoľkými kliknutiami.
Nahrádza: iDocument, Fakturoid, QuickBooks, FreshBooks a ďalšie
Spravujte zmluvy vrátane ich finančných údajov a ziskovosti. Plánujte úlohy pomocou WBS, Ganttovho diagramu alebo tabúľ Kanban. Sledujte rozpočty a ich čerpanie, kontrolujte termíny. Merajte čas alebo vytvárajte reporty jedným kliknutím. Fakturujte priamo z projektov.
Nahrádza: Asana, Basecamp, Wrike, ClickUp a ďalšie.
Mať istotu, že v Caflou kedykoľvek všetko nájdem. Ušetrí mi to veľa času a nervov. Oceňujem aj veľkú personalizáciu programu a skutočnosť, že sa Caflou neustále vyvíja a zlepšuje.
Petr Kotaska
Konateľ spoločnosti Bytový servis KoZa s.r.o.
Za 10 rokov podnikania som vyskúšal nespočetné množstvo programov, ktoré majú rôznym spôsobom uľahčiť administratívu, ale Caflou ich ľahko strčí do vrecka.
Tomáš Dočkal
Konateľ a krajčír, krajčírstvo Tomáš Dočkal
Caflou používame denne. Sme výrobná značka zameraná na zákazkovú výrobu. Preto je pre nás dôležité mať podrobný prehľad o každom projekte. Je skvelé pracovať s jedným nástrojom s takým širokým záberom.
Jan Černý
Majiteľ spoločnosti LAFURNI
Keď do Caflou zadám nového zákazníka, automaticky sa pre neho vytvorí projekt a úloha. Všetky informácie sa v Caflou kolegovi, ktorý bude na úlohe pracovať, zobrazia v jasnej a prehľadnej forme. Keď označí úlohu ako splnenú, automaticky sa vytvorí následná úloha pre ďalšiu osobu, ktorá je zodpovedná napríklad za vystavenie faktúry.
Petr Kotaska
Konateľ spoločnosti Bytový servis KoZa s.r.o., 10-15 zamestnancov
Ak by som mal nahradiť Cafla ľuďmi, potreboval by som dvoch zamestnancov, ktorí by spolu stáli 100 000 mesačne. S Caflou je to jednoduchšie.
David Škaroupka
Generálny riaditeľ, Ilios, 20 zamestnancov
Začnite ešte dnes, zadarmo a bez rizika, a presvedčte sa o rozdiele.
Získali sme lepší celkový prehľad o spoločnosti a efektívnejšie možnosti kontroly. Robíme menej chýb, sme produktívnejší a tímová spolupráca je plynulejšia. Jedným z dobrých kľúčových ukazovateľov výkonnosti je, že sme za posledných približne šesť mesiacov neprišli o zákazníka kvôli chybe.
Balázs Ormándlaki
Generálny riaditeľ, Drive Online Marketing
Riadenie aj niekoľkých projektov naraz je teraz oveľa jednoduchšie. Po kliknutí na projekt sa dozviem všetko potrebné a môžem rýchlo reagovať na zmeny. Ku každej úlohe pridávame rozpočet, takže ľahko vidím, čo robia moji kolegovia.
Miroslav Adamec
Projektový manažér, coalSoft
Jednoducho zapnite časovač pre konkrétny projekt. Nemusím zložito sledovať, k čomu časový záznam patrí, ani vytvárať žiadne prehľady. Ak niečo neviem, jednoducho pridám otázku k projektu alebo sa porozprávam s kolegami. Systém mi tiež pripomína, že sa blíži termín ukončenia projektu. Pracujem oveľa efektívnejšie a som menej vystresovaný.
Tereza Šmídová
Grafická dizajnérka, Creative One